
El proper 5 de març arriba a les llibreries Les vides privades de Pippa Lee, la novel•la escrita per l’actriu, directora de cinema i escriptora Rebecca Miller. A banda de la publicació imminent en la col•lecció «L’Eclèctica» de Bromera, aquesta novel•la és notícia ara amb motiu de la 59a edició del Festival de Cinema de Berlín.
I és que aquest ha sigut el marc escollit per a la presentació mundial de la pel•lícula homònima que ha dirigit la mateixa Miller i que ha disposat d’un repartiment extraordinari encapçalat per l’actriu Robin Wright Penn, amb Monica Belucci, Julianne Moore, Winona Ryder i Keeanu Reeves com a actors secundaris.
Les vides privades de Pippa Lee, que Anagrama publicarà simultàniament en castellà, aborda el redescobriment de la joventut en la maduresa i la perillosa seguretat del matrimoni. Amb cinquanta anys, Pippa Lee té una vida idíl•lica, és la devota esposa d’un editor brillant trenta anys més gran que ella, orgullosa mare de bessons, amiga i veïna encantadora. Sobtadament, el marit decideix que han de deixar Nova York i mudar-se a una urbanització per a jubilats. És en aquest moment que l’insomni i l’inconscient comencen a jugar-li una mala passada, i la reformada Pippa, allunyada d’un passat marcat per les drogues i el sexe –del qual la va rescatar el seu marit–, ha d’enfrontar-se als seus dimonis interns i es rebel•la contra les seues eleccions.
La crítica ha definit Les vides privades de Pippa Lee com «punyent, divertida i intel•ligent» (Financial Time) i Rebecca Miller com «una escriptora amb molt de talent i amb una càrrega visual molt forta» (New York Times Book Review).
Rebecca Miller (Connecticut,1962) va iniciar la seua carrera com a pintora i actriu i
després va esdevenir també escriptora i directora de cinema. És autora del recull de relats breus Personal Velocity, de la qual va realitzar també l’adaptació cinematogràfica, premiada al Festival de Sundance. Ha dirigit també The balad of Jack and Rose, protagonitzada per Daniel Day-Lewis, i Angela. Les vides privades de Pippa Lee és la seua primera novel•la.
Pots començar a llegir un fragment des de
www.bromera.com/especial/lesvides/fragment_LesVidesPrivades.pdf.